Betænk dit gamle regiment

Hvis du overvejer at betænke en del af dit testamente til en almennyttig sag, er der al mulig grund til at overveje Den Kongelige Livgardes Fond i dit testamente.
Livgardens Fond er skabt af gardere og er til for gardere. Det betyder, at det er gardere, der beslutter, hvornår og hvem som skal hædres, opmuntres eller støttes. Det kan være alle, som har været en del af Den Kongelige Livgarde eller pårørende til udsendte soldater.
VIL DU GØRE EN FORSKEL?
Uanset om emnet er hjælp og støtte til veteraner, indsatser til fremme af korpsånden, tjenstgørende soldaters velfærd, hæder til særlige indsatser eller alle mulige andre eksempler, der relaterer sig til Den Kongelige Livgarde, er Livgardens Fond i dag i stand til at støtte dette økonomisk. Det er ikke mindst muligt, takket være gamle garderes opbakning til fondens arbejde.
Den Kongelige Livgardes Fond er godkendt af civilstyrelsen som en almennyttig fond, hvilket betyder, at alt hvad du testamenterer til fonden, går ubeskåret til fondens arbejde.
FÅ ET GRATIS TILLÆG TIL DIT TESTAMENTE
Hvis du allerede har tegnet dit testamente, men ønsker at betænke Den Kongelige Livgardes Fond, kan du få hjælp til et gratis tillæg til testamentet, såfremt fonden betænkes. Kontakt advokat Phillip Borreschmidt og hør nærmere på tlf. 3319 3705 eller mail pab@mazanti.dk
FÅ ET GRATIS TILLÆG TIL DIT TESTAMENTE
BETÆNK LIVGARDENS FOND, UDEN AT EFTERLADE MINDRE TIL DIN PÅRØRENDE
Det lyder måske som at blæse med mel i munden, men du kan rent faktisk betænke Livgardens Fond, eller en anden almennyttig organisation, i dit testamente, uden at efterlade mindre til dine arvinger. I særlige tilfælde, kan dine arvinger faktisk få mere ud af arven.
Herunder kan du se, hvordan det hænger sammen.

De Danske Garderforeninger  |  Livgardens Kaserne  |  Gothersgade 100  |  1123 København K  |  Tlf. 33 15 52 04 |  sekretariatet@garderforeningerne.dk

Følg De Danske Garderforeninger

@garderforeningerne