Peter Laub modtager Forsvarets Påskønnelse for ekstraordinær indsats

Peter Laub som er en af medstifterne af Den Danske Garderforening i Storbritannien og som var sekretær for foreningen i 21 år modtog torsdag den 3. juni 2021 ved en lille reception ved Ambassaden i London Forsvarets Påskønnelse for ekstraordinær indsats.
Tekst: Amin Amirian, GF99 – juni 2021

Dette var for den mangeårige dedikerede indsats, som Peter Laub har ydet for at fremme kendskabet til Den Danske Garderforening i Storbritannien – og dermed også Den Kongelige Danske Livgarde – bl.a. i forbindelse med den årlige deltagelse i Remembrance Day Parade.

Beviset blev overrakt af Brigadegeneral og Forsvarsattache Jan K. Toft ved en meget lille reception ved Ambassaden i London hvor Ambassadør Lars Thuesen også var til stede. Efterfølgende tog formanden for Den Danske Garderforening i Storbritannien, Amin Amirian, sammen med Peter på Special Forces Club hvor de drak et par gin og tonics. Det var en rigtig fin dag i Covid-19 sikre omgivelser.