Holbæk Amts Garderforening

Forening nr. 21 – stiftet 24. marts 1911

Om foreningen

Vores Garderforening blev stiftet d. 24. marts 1911 på Hotel Postgården i Holbæk. Allerede d.  9. februar 1913 holdt foreningen sin første faneindvielse, med fanen skænket af foreningens damer.
Garderforeningen giver gamle gardere mulighed for at genopleve og fastholde kammeratskab fra soldatertiden.
Men det er ikke kun et sted hvor man genfinder gamle kammeratskaber – her skabes også nye, så det er aldrig for sent eller for tidligt at melde sig ind
Vores formål som Garderforening er at vække og vedligeholde kærlighed til konge og fædreland samt at sammenknytte og styrke det gamle kammeratlige bånd blandt medlemmerne.
Med 166 medlemmer er Holbæk Amts Garderforening fortsat en aktiv forening med mange årlige arrangementer.
En gang garder, altid garder

Kommende aktiviteter

Besøg foreningens hjemmeside i linket ovenover og se seneste nyt fra foreningen.

Kontaktinformationer

Formand