Garderforeningen for Svendborg & Omegn

Forening nr. 37 – stiftet 6. juli 1916

Om foreningen

Foreningen dækker geografisk fra Tåsinge i syd til Ringe i nord, syd for Nyborg og V. Åby i vest.
Foreningen er en dynamisk forening med hovedvægt på skydning vinter 15m. sommer 200m. fra tiden ved livgarden, men vi har også bowling, foredrag, virksomheds besøg på programmet og så er vi altid modtagelige for andre initiativer. Der er lagt vægt på hygge og deltagelse og så gør det ikke noget at vi er godt til at vinde også, hvilket har hjemført en del præmier og pokaler.
Om vinteren holder vi til i Ollerup skytteforening 2. og 4. tirsdag i måneden og om sommeren holder vi til på Rødskebølle skyttecenter hver mandag fra maj til september. Vores årlige generalforsamling er i slutningen af november. Kom og bliv medlem af vores forening og gode kammeratskab. Vel mødt.

Kommende aktiviteter

200m. skydning
Vi skyder mandage fra kl. 1900, på Rødskebølle skydecenter, patroner kan købes på banen.
Tilmelding til Ole 2143 0120.
Det er en god mulighed for at træne til Landsskydningen og til Vingsted i sep. Måned, så kom ud af busken og deltag det er sjover når vi er flere på banerne og så er det også et Landsstævne år så der kan være enkelte dage hvor vi ikke kan skyde.

Resten af september:

1. Kransenedlæggelse på Assistens kirkegården SVB nærmer info Poul J. 40156014
  2. og 12. 200m. skydning Rødskebølle fra kl. 19,00

1. Garder march i Høvelte mere info i Garderbladet angående tilmelding mm.
Som annonceret Så er Christiansminde skydningen den 18. september, tilmelding til Ole 20430120 eller Poul 40159014. Efter skydningen er foreningen vært til 3. stk. smørrebrød, ligesom deltagergebyret også bliver betalt af foreningen

Der er Vingsted skydning 17/9 i Vingsted kom derop og deltag, det er en hyggelig dag og tag familien med der er også skydning for dem. Der er gratis AMM den dag.
Tilmelding her i bladet
Skydning
Så er vi nået dertil hvor vi igen skyder på 15m. banerne i Ollerup, der er ikke lavet noget om så vi skyder den 2. og 4. tirsdag i måneden fra kl. 19,00 efter skydningen er der kaffe og kage også som vi plejer.
Foreningen har våben til udlån og patroner købes på banen.
Alle er velkommen, så kom nu ud af hjemmet og se om du stadig kan ramme den lille plet på skiverne og kom i træning til Lands Skydningen på 15m.

Husk vi har generalforsamling den 18. november.

Kontaktinformationer

Formand (fungerende)