Garderforeningen for Varde & Omegn

Forening nr. 72 – stiftet 8. maj 1957

Om foreningen

Vi har i Varde og omegns Garderforening påtaget os ansvaret for at holde sammen på hjemsendte gardere. Dette gør vi ved at deltage/gøre os synlige i lokalsamfundets arrangementer omkring Danmarks befrielse i mindelunden Varde, flagdagen 5. september på Varde torv og andre arrangementer omkring Varde kaserne. Så der kan I altid finde os og få en snak.
Af andre aktiviteter kan nævnes vores årlige generalforsamling, sommerudflugten og ålespisning i efteråret. Alle aktiviteter er opbygget om kammeratlig samvær. Vær ikke bange for at møde op, vi har alle en fælles fortid og dermed fælles interesse i at holde vores forening igang.

Kommende aktiviteter

Besøg foreningens hjemmeside i linket ovenover og se seneste nyt fra foreningen.

Kontaktinformationer

Formand