Djurslands Garderforening

Forening nr. 55 – stiftet 7. april 1929

Om foreningen

Vores Garderforening blev stiftet på en generalforsamling på hotel ”Dagmar” i Grenaa den 7. april 1929 med 40 medlemmer fordelt over hele Djursland.
Vores formål som Garderforening er at vække og vedligeholde kærlighed til konge og fædreland samt at sammenknytte og styrke det gamle kammeratlige bånd blandt medlemmerne.
Med 116 medlemmer er vi en aktiv Garderforening med flere årlige arrangementer og et godt samarbejde med omkringliggende Garderforeninger.

Kommende aktiviteter

Garderskydning torsdag den 29. september fra kl. 18.30 i Skyttehuset, Stenvad Bygade 55. 8586 Ørum. Der skydes på 15. m bane, man kan altid få vejledning på banen, så alle kan være med i skydningen. Når skydningen er slut er der Kirstens kaffe/te  og kagebord til alle gardere med ledsager(ægtefælde-børn og børnebørn). Du behøver ikke at skyde, for at være med omkring bordet til kaffe/te. Velkommen til alle.

Kontaktinformationer

Peder Byskov