Kære Garderkammerater
Et nyt år er i gang, men Corona’en har fortsat et fast greb om os alle og har endda udviklet sig med en særlig smitsom variant, så i skrivende stund er det meget usikkert, om de hidtil gældende restriktioner lempes – eller modsat strammes!!
Vi må desværre erkende, at vore arrangementer i februar og marts 2021 er meget usikre – men myndigheders og regeringens råd og vejledninger har naturligvis altid højeste prioritet – og dermed også vore medlemmers ve og vel.
I første runde har regeringen stort set lukket alle aktiviteter ned samt indført forsamlingsforbud på max. 5 personer, gældende til 17. januar 2021 – men såvel Statsminister Mette Frederiksen selv samt flere af regeringens rådgivere har meldt ud, at det formentligt bliver forlænget, muligvis frem til 1. april 2021
Vi håber selvfølgelig det bedste – men realistisk forventer vi aflysning af arrangementer af hele februar 2021 samt forventet også marts:
Onsdag den 3. februar 2021 kl. 19:30 ”Kulturaften”
Onsdag den 24. februar 2021 kl. 19:30 – Skyde- og kammeratskabsaften
Tirsdag den 9. marts 2021 kl. 10:00 – Kammeratskabsformiddag
Onsdag den 10. marts 2021 kl. 18:30 – Generalforsamlin
Onsdag den 31. marts 2021 kl. 19:30 – Skyde- og kammeratskabsaften
Heldigvis er der også gode nyheder, idet de første 2 vacciner er godkendt, endda med meget høj effektivitet, og at vaccinations programmet er i fuld gang og forventes afsluttet med hovedparten af Danmarks befolkning sidst i juni 2021
I skrivende stund er vi fortsat usikre på vilkår og muligheder for arrangementer planlagt senere i 2021, men vi informerer løbende via SMS eller mail ( NB. Husk at melde e-mail ind til registrator Ejvind Bomme) – vi håber det bedste.
Generalforsamling 2020
Læs formandens årsberetning her